Visita al centre logístic de Fedefarma a Gavà (02-06-2016)

El club ETSEIB Alumni va de visita!

El passat 2 de juny un grup de 17 ETSEIB Alumni van tenir l'oportunitat de visitar les instal·lacions del centre logístic de Fedefarma a Gavà.

Va ser tot un èxit i els alumni van mostrar molt d'interès, ja que la visita va tenir un nivell tècnic molt elevat gràcies a les explicacions del ETSEIBer Francesc Miret, Director d'Operacions de Fedefarma.
Es va iniciar la jornada amb una explicació sobre el funcionament del centre, presentant les dades més importants i tot seguit es va procedir a fer la visita a les instal·lacions.

Durant la visita es va poder veure l'alt nivell tecnològic i d'automatització del magatzem. On es processen diàriament fins a 30.000 encàrrecs que se serveixen a més de 2.000 farmàcies.
Amb una inversió de 30 milions d'euros, el magatzem disposa de 14.000 metres quadrats, pot preparar fins a 160.000 línies diàries i pot gestionar més de 40.000 referències d'estoc.
Per acabar es va fer un pica-pica networking on es van poder intercanviar impressions i fer contactes professionals.

Tot un èxit!

Us deixem algunes fotografíes de la visita: