L'emprenedoria de l'enginyer: de l'empresa industrial a les startups (31-05-2017)

Jornada conjunta Founders Lab – ETSEIB Alumni

L'emprenedoria de l'enginyer: de l'empresa industrial a les startups

El passat 31 de maig de 2017 el club ETSEIB Alumni, conjuntament amb el club d’emprenedors UPC FoundersLab, va dur a terme la jornada L'emprenedoria de l'enginyer: de l'empresa industrial a les startups.

La jornada va consistir en una taula rodona amb ponents de renom, tots ells enginyers industrials i emprenedors. Cada ponent va explicar la seva experiència i debatre sobre l’actual ecosistema emprenedor i la cabuda d'un enginyer industrial en aquest.

L'esdeveniment va ser tot un èxit amb més de 40 assistents, que van poder disfrutar de les explicacions de cada ponent així com fer preguntes tant durant la conferència com després en el pica-pica networking

El panell de ponents va estar format per:

Pau Molinas(obriu en una finestra nova): Enginyer industrial per l’ETSEIB i màster en Direcció d’Operacions i Direcció Industrial a EADA Business School Barcelona. Amb una llarga trajectòria professional a HP, actualment és COO i soci de Exipple Studio(obriu en una finestra nova), una startup especialitzada en reconeixement d’objectes, comportament humà i User Experience, mitjançant el Computer Vision i la Intel·ligència Artificial.

Jordi Altimira(obriu en una finestra nova): Enginyer industrial per l’ETSEIB i MBA per l’IESE. Actualment és soci principal de Lánzame(obriu en una finestra nova), una plataforma d'inversors en startups. Ha invertit en diverses startups i és un expert de l'ecosistema emprenedor.

Jaime Farrés(obriu en una finestra nova): Enginyer Industrial per l’ETSEIB, amb experiència com a consultor a McKinsey & Company. Actualment és COO i Co-fundador de l’app 21 Buttons(obriu en una finestra nova), una xarxa social relacionada amb el món de la moda. 21 Buttons s’està convertint en la xarxa social de referència per a totes aquelles persones amb passió per a la moda. En concret, aquesta app ja està a Espanya i Itàlia amb quasi 2 milions d’usuaris.

Podeu trobar totes les fotografies de la jornada en el següent enllaç.

Amb la col·laboració de:

UPC Alumni