Fes-te membre del club!

Si després de veure tot el que fem, tens ganes d'unir-te al club, ho pots fer seguint els següents passos:

• 1- Primer de tot (si encara no ho has fet) hauràs de donar-te d'alta a UPC Alumni, entrant en aquest enllaç, clicant a l'apartat "Intranet".

• 2- Ara hauràs de registrar-te, o en el cas de que ja ho hagis fet identificar-te.
  • 3- Si NO t'has registrat mai al web d'Alumni, obre una nova fitxa. Si ja t'havies registrat, introdueix algunes de les dades per tractar de recuperar el teu compte.
  • 4- Un cop donat d'alta, accedeix a UPC Alumni, amb el usuari i contrasenya que acabes de crear (o que ja tenies).

• 5- Ves a Clubs > Alta Clubs.

• 6- Selecciona el "Club ETSEIB Alumni" i polsar "+info/Ll.Espera".

• 7- Finalment clicar "ALTA". Rebràs una confirmació d’alta i ja podràs accedir a les comunicacions i activitats del Club.
  • 8- Uneix-te també als més de 700 membres del grup de LinkedIn, per estar al dia de les últimes novetats, veure fotografies de les jornades o rebre ofertes de feina entre altres :)