Jornada anual 2015 "Camins després de l'ETSEIB" (12-11-2015)

La Jornada anual d'ETSEIB Alumni 2015 va estar dedicada als "CAMINS DESPRÉS DE L'ETSEIB" a través de tres activitats principals:

1.- Engineers Talks amb ex ETSEIBers il·lustres + Taula Rodona
2.- Cocktail Networking
3.- Speed Networking

A la jornada hi van assistir els següents ponents:

Durant el transcurs de la jornada, després del missatge de benvinguda de la directora de l'ETSEIB, Neus Cónsul i la presentació d'ETSEIB Alumni per part del president del club, Pau Guarro, es va dur a terme les Engineers talks amb exalumnes de l'ETSEIB durant 15 minuts per ponent.

Posteriorment, va tenir lloc la taula rodona amb:

• Pau Molinas, COO and partner a Exipple Studio, ex VP global operations a Hewlett Packard.

• Vicenç Aguilera, president del Circuit de Catalunya, ex director tècnic de SEAT i d'I+D de FICOSA.

Finalment es va tancar la jornada amb un speed networking per fer contactes amb altres enginyers i un cocktail de cloenda.